miercuri, 10 iunie 2020

REVELAȚIA 3.3.3:

Nu exista date concrete despre locația unde ar fi lovit meteoritul planeta Pământ, care a dus la extincția dinozaurilor acum mai bine de 66 de milioane de ani.
Este o revelație personală si am sa va rog sa o priviți ca atare:
Încep prin a va întreba de unde credeți ca au ajuns sa existe animale de casa - domestice!?...
Nu cumva aveti impresia ca câinii se aseamănă cu o hiena, vulpe sau un lup...știți câinii de lup!?
Oare pisicile au asemanare cu un leopard, jaguar sau leu?
Găinile, ratele, gâștele sunt păsări greu zburătoare; porcul ce ne hrănește - porci mistreți; mielul de sacrificiu fără de comparație ...si lista ar putea continua!
Oare exista asemănări între om si cea mai evoluată, inteligenta si rațională primata, maimuța-homosapiens!?...aleg sa ii spun King Kong.
Am sa va spun eu ce cred ca s-a întâmplat de fapt:
A auzit cineva de Zeus?...Zeul Zeilor!...corect, este denumirea din antichitatea greaca; El poarta felurite nume in funcție de popoare si civilizații, i-am mai putea spune: Zalmoxis, Odin, Shiva, Ra, etc...
Acel impact puternic...atunci El a coborât din înaltul cerurilor, si A lovit Pamântul; si A descoperit o planeta virgina, o planeta perfecta, unde toate viețuitoarele ei trăiau in armonie perfecta cu mama natura, o planeta cu un aer atât de pur si nepoluat de absolut nimic, cu o apa atât de pura încât sorbirea ei avea proprietăți de lunga longevitate a vieții; verde, plină de copaci, plante, legume fructe si vegetație...raiul pe pământ!
El S-a îndrăgosti de Ea si Și-a spus:
"-Vreau Să Mă contopesc cu tot ce Mă-Nconjoară, sa dau al Meu suflu de Divin întregii Planete!"
Iar, Omul, întâiul om, bărbatul iar apoi femeia...a fost Creația Lui preferata, in care A inclus întreaga planeta si toate componentele ei esențiale vieții: pământ, apa, foc si vânt...Dând Suflare de Viață!
Suntem cu totii copiii Lui si avem imperioasa datorie spirituală si morală de a salva...cât înca mai putem, pe noi înșine si Planeta noastră perfectă, Oul de Aur al lui Dumnezeu!
Sunt sigur ca vom reuși.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu